Tuesday, September 15, 2009

kami monster

monster ckp aku dh jd cm dier..
tp dier kter aku alien..
telepas ckp suker gi mkn dr gi suker shoping..
lgpun mkn leh wat perut kenyang...
skunk nie kitorng nie seri..
dua-dua suker mkn..
tp dier lg suker mkn aku..
[lempang kang]..
hihihi
suker bau monster..
bau dier sedap...
sedap sgt..rse nk mkn jer...hahaha!
[confirm aku nie monster]
dier??
dier pun suker bau aku...
smer jer aper yg aku rse..
dier nk mkn aku,aku nk mkn dier..hahah!
dats y kitorng nie monster..
dier ngaku dier monster dh lmer..
aku lak bru jer ngaku..heheh..
tp tyme aku lapar jer la aku cm monster...
tyme kenyang,aku jd dak diet..
xkn kenyang pun nk sumbat agi..
haih...!
erm....
tp biler aku lapar,klh dier kot..
aku menang..
sumer aku nk mkn..
termasuk la dier..hahah!!
[dasyat kn???]
hah!
aper yg penting,kitorng smer skunk..
suker mkn!!
mkn besh!!

No comments:

Post a Comment